تنظیم کردن فیلد های آدرس مشتری در پرستاشاپ
فرم آدرس مشتری در پرستاشاپ
فرم آدرس هنگام ثبت سفارش در فروشگاه شما یک امر ضروری هستش که در فرم آدرس این امکان را به مشتری میدهد که اطلاعاتش را به صورت کامل و دقیق وارد کنه تا در هنگام ارسال سفارش مشکلی پیش نیاد و محصول شما به راحتی به دست مشتری برسه
عناصر اصلی یک فرم ادرس تشکیل شده از: شهر، استان، آدرس، شماره تماس، کدپستی.
شما میتوانید برای فرم های ادرس فروشگاهتان فیلد های بیشتری تعریف کنید مثل انتخاب کشور وغیره.
ما در این قسمت به شما آموزش میدهیم که چگونه فرم آدرس فروشگاه پرستاشاپی خود را تنظیم کنید.
تنظیم کردن فیلدهای ثبت نام مشتری در پرستاشاپ
1. شما میتوانید برای هر کشور، فیلدهای آدرس مشخصی تعریف کنید.
2. برای دسترسی به گزینه “بینالمللی”، از منوی سمت راست استفاده کنید.
3. سپس گزینه “مکان” را انتخاب کنید.
4. کشور مورد نظر را انتخاب کنید.
5. در این قسمت، نام کشورتان را وارد کنید.
6. کد ISO کشورتان را وارد کنید.
7. پیش شماره کشورتان را وارد کنید.
8. واحد پولی کشورتان را انتخاب کنید و مشخص کنید که کشور شما به کدام یک از مناطق بومی، همجوار، غیرهمجوار تعلق دارد.
9. مشخص کنید آیا کدپستی الزامی است یا خیر.
10. فرمت کدپستی را مشخص کنید.
11. مشخص کنید کدام فیلدهای آدرس برای کشور شما لازم است.
12. کشورتان را فعال یا غیرفعال کنید. در صورت غیرفعال کردن، کشور شما برای مشتری قابل مشاهده نیست.
13. اگر کشور شما دارای شهر یا استان است، این گزینه را فعال کنید تا فیلد مربوط به شهر یا استان نمایش داده شود.
14. با فعال کردن این گزینه، فیلدی برای درخواست شناسه مالیاتی از مشتری اضافه میشود.
15. این گزینه همانند گزینه قبلی است و فیلدی برای شماره مالیاتی اضافه میکند.