آموزش پرستاشاپ

تعریف درصد تخفیف در پرستاشاپ

پس از تبلیغات فروشگاهتان در شبکه های مجازی و غیره برای جذب مشتری های بیشتر داشتن درصد تخفیف های به خصوص  برای فروشگاهتان هستش که شما میتوانید از این طریق بهترین جذب مشتری را برای فروشگاه خود تجربه کنید.

  1. جلب مشتریان: تخفیف‌ها می‌توانند یک ابزار قدرتمند برای جذب و جلب مشتریان جدید باشند. وقتی مشتریان می‌بینند که یک کالا یا خدماتی با تخفیف قابل دسترس است، ممکن است به راحتی ترغیب شوند تا آن را تهیه کنند.
  2. صرفه جویی در هزینه ها: شما میتوانید محصولات فروشگاهتان را با تخفیف و کمتر از مبلغ اصلی ان تهیه کنید و با قیمت کمتر ان را در فروشگاهتان به فروش بزارید تا مشتریان برای خرید ان محصول ترغیب شونددر نتیجه شما هنگام تهیه کردن محصول درهزینه هایتان صرفه جویی کردین.
  3. افزایش فروش: تخفیفات می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهند. اغلب افراد به دنبال خرید محصولات و خدماتی با قیمت مناسب هستند و وجود تخفیفات می‌تواند این امر را تقویت کند و تعداد مشتریان را افزایش دهد.
  4. جذب مشتریان جدید: تخفیفات می‌توانند به عنوان یک وسیله موثر برای جذب مشتریان جدید عمل کنند. افراد به دنبال فرصت‌های خرید با قیمت مناسب هستند و تخفیفات می‌توانند آن‌ها را متقاعد کنند که از کسب و کار شما خرید کنند.
  5. ارتقای شناخت برند: ارائه تخفیفات به مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، می‌تواند به ارتقای شناخت و آگاهی درباره برند شما کمک کند. افرادی که از تخفیفات شما استفاده می‌کنند، با برند شما آشنا می‌شوند و در صورت رضایت، احتمال اینکه به شما بازگردند و در زمینه تبلیغات شفاهی نیز به دیگران پیشنهاد شما را بدهند، بالا می‌رود.
  6. حفظ مشتریان فعلی: تخفیفات می‌توانند به حفظ مشتریان فعلی کمک کنند. زمانی که شما تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان قدیمی خود ارائه می‌دهید، آن‌ها احساس ارزش ویژه می‌کنند و احتمال بیرون رفتن از برند شما کاهش می‌یابد.

هر فروشگاه اینترنتی ممکنه به کد تخفیف نیاز پیدا کنه. اگر فروشگاه اینترنتی خودتان را با پرستاشاپ راه‌اندازی کرده باشید، به راحتی طبق دستورالعمل زیر می‌تونید هر چند تا و هر مدلی که خواستید کد تخفیف بسازید.

ما در اینجا برای شما اموزش داده ایم که چگونه برای فروشگاه خود درصد تخفیف یا کوپن های مختلف و خاص تعریف کنید.

تعریف درصد تخفیف در پرستاشاپ

تعریف درصد تخفیف در پرستاشاپ

یکی از بهترین روش‌های جذب مشتریان بیشتر، ارائه تخفیف‌های خاص برای محصولات شما است.

1. برای دسترسی به گزینه “کاتالوگ”، از منوی سمت راست استفاده کنید.
2. گزینه “تخفیف‌ها” را انتخاب کنید.
3. تب “قوانین سبد خرید” را انتخاب کنید.
4. گزینه “افزودن” را انتخاب کنید و قوانین تخفیف را برای محصولات خود تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید برای خرید بیش از ۳ عدد از یک محصول، ۱۰ درصد تخفیف اعمال کنید.

 پرستاشاپ

این قسمت شامل سه تب می‌باشد که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم:

تب اطلاعات:
1. در این قسمت، نامی که می‌خواهید تخفیف خود را به مشتریان معرفی کنید را وارد می‌کنید.
2. کد تخفیفی که برای استفاده مشتریان به آن معرفی می‌کنید را وارد می‌کنید. با زدن دکمه “ایجاد”، پرستاشاپ به صورت خودکار برای شما کدی ایجاد می‌کند که می‌توانید از آن هم استفاده کنید.
3. اگر یک مشتری دارای شرایط استفاده بیش از یک کوپن می‌باشد، یا اگر بیش از یک کوپن می‌تواند به یک سفارش اعمال شود، پرستاشاپ کوپن‌ها را یکی پس از دیگری براساس الویت آن‌ها اعمال می‌کند. شما می‌توانید الویت کوپن‌ها را تغییر دهید. به صورت پیش‌فرض، همه کوپن‌ها دارای الویت 1 هستند. اگر عدد بیشتری را برای این فیلد تنظیم کنید، این کوپن پس از سایر کوپن‌ها با عدد کمتر اعمال می‌شود.
4. از این قسمت می‌توانید وضعیت فعال یا غیرفعال بودن کوپن را مشخص کنید.

درصد تخفیف در پرستاشاپ

تب وضعیت‌ها:
1. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف شما برای چه ایمیل‌هایی قابل استفاده می‌باشد. اگر می‌خواهید از کد تخفیف تمامی مشتریان استفاده کنند، این فیلد را خالی بگذارید.
2. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف شما از چه تاریخی تا چه تاریخی قابل استفاده می‌باشد.
3. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف شما از چه قیمتی به بالا اعمال شود.
4. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف شما برای چه تعداد از مشتری‌ها قابل استفاده است.
5. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید هر مشتری چندبار می‌تواند از این کد تخفیف استفاده کند.
6. با استفاده از این گزینه‌ها، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف برای چه مواردی اعمال شود. به عنوان مثال، می‌توانید انتخاب کنید که این کد تخفیف برای هزینه ارسال اعمال شود.

کد تخفیف پرستاشاپ

تب عملیات:
1. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید آیا اگر مشتری از این کد تخفیف استفاده کرد، ارسال سفارش او رایگان باشد یا خیر.
2. در این قسمت، می‌توانید مشخص کنید کد تخفیف شما مبتنی بر مقداری از قیمت محصول باشد، درصدی از قیمت محصول باشد یا اصلا اعمال نشود.
3. سفارش (بدون حمل و نقل): با انتخاب این گزینه، کد تخفیف به کل سفارش اعمال می‌شود.

  • محصول ویژه: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که این کد تخفیف فقط برای یک محصول خاص قابل استفاده باشد.
  • ارزان‌ترین محصول: این گزینه تنها برای گزینه “درصد (%)” قابل دسترسی می‌باشد.

4. محصولات تخفیف خورده را در سبد خرید جدا از سایر محصولات نشان می‌دهد.
5. اگر به همراه کد تخفیفتان هدیه رایگانی نیز ارائه می‌دهید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا